Translate

wtorek, 20 listopada 2012

Rodział 22

 Klinkęłam na post w którym mowa o Harrym dzisiaj podobno znów był w klubie z Amber kliknęłam i moim oczom ukazalo się zdjęcie ...

Zdjęcie , na którym  Hazza całuje się z Amber  . Zamknęłam kompa i zerwałam się z łóżka. Wyszłam na balkon  , wiatr rozwiewał moje włosy  a z moich oczu leciały słone łzy . Skuliłam się jak małe dziecko  i usiadłam na zimnej posadzce . -Dlaczego on mi to zrobił ?   - krzyknęłam  i znów zalałam się łzami. Tak mocno bolało mnie serce , zranił mnie  i to z taką premedytacją .  - Nie chcę go już  nigdy więcej widzieć ! Dosyć musze z tąd wyjechać . Chcę do domu !  - wstałam i podbiegłam do łazienki . Spojrzałam w lustro i ujrzałam bladą , wychudzoną dziewczyne która w niczym nie przypominała  poprzedniej roześmianej Vienny .

Dotknełam zimną ręką zaczerwionego od łez policzka i przejchałam po nim , a następnie dotknęłam koniuszkami palców usta które które kiedyś należały tylko do jednego chłopaka . Jednak wszystko się zmieniło już nigdy nie będę jego to koniec !  - powtarzałam sobie w myślach .

Wzięłam troche wody na ręce i obmyłam twarz , wyszłam z łazienki wyciągnęłam niedokońca rozpakowaną walizke . Wrzuciłam do niej wszystkie moje ciuchy i kosmetki .Sięgnęłam ręką po kuferek z biżuterią  ale niechcący go opuściłam   podniosłam go ale na podłodze został naszyjnik od Harrego ... wzięłam go  piękny   naszyjnik z sercem ze szczerego złota , w środku wygrawerowana była literka H . Pamiętam tą chwile gdy ogłosił ze mnie kocha .... Do oczu napłynęły mi łzy włożyłam kuferek do walizki chwyciłam  kurtkę i torebkę do której spakowałam komórkę i dokumenty  nawet Maxio już wygodnie spał w moich ramionach .  Naszyjnik polożyłam na szafce nocnej przy łóżku . Otworzyłam drzwi i poprostu wyszłam . Jadąc windą wybrałam nr na lotnisko - Chciałabym  kupić bilet na wieczorny lot do Polski na nazwisko Vienna Jeski .


Przed hotelem stała już taksówka , całą drogę na lotnisko starałam sobie przypomnieć chwile w których byłam naprawdę szczęśliwa .

Brak komentarzy: